abi

zail sitare
Abilerimin olması çok çok güzel bişiy bu duyguyu sadece abisi olanlar anlaya bilir ben burada o duyguyu anlatmaya kalkamam kalksam bile anlatamam zaten çünkü anlatıla bilecek bir duygu değil öyle bişey ki ne yaparsan yap abin hep ama hep arkanda seni bekliyor olacak düşsen ilk kaldıran ağlasan ilk gözyaşını silen kişi hep abin olacak seni hep savunacak ve koruyacak saklayacak ve sakınacak tek kişi abin hem kime sarılırsan sarıl kimse abine sarıldığında yaşadığın o güzel hissi hissettiremiyor sana ve abi arkanda asla yıkılmayacak tek dağdır
24
Pişmanlık çiçeği Pişmanlık çiçeği
Abim olmadığına üzüldüm be...
zail sitare zail sitare
Yanlız erkeklerde abi kardeş ilişkisi pek böyle olmuyor yani sen kız olsaydın da bir abin olsaydı anlaya bilirdin beni limanım
Pişmanlık çiçeği Pişmanlık çiçeği
Hımm, o zaman bu durumu En iyi sen anlıyorsun şuan...
zail sitare zail sitare
Evet evet en iyi ben anlarım hemde benim bir tane abim yok biliyorsun buda durumu üçe katlıyor
Pişmanlık çiçeği Pişmanlık çiçeği
Evet...
Şanslıyım bu konuda...
zail sitare zail sitare
Aaa evet sende abisiin
Pişmanlık çiçeği Pişmanlık çiçeği
Evet, abiyim...
Bazen(maalesef),
Bazen de(iyi ki)...
.
Kimlerin abisiyiz beee...
zail sitare zail sitare
Mahmut sami abimin abisisin beeee
zail sitare zail sitare
Seni kınıyorum malesef ne demek püüğ
Pişmanlık çiçeği Pişmanlık çiçeği
Hımmm, evet,
Ama benim de bir kardeşim yok,
Bir çok kardeşim var, Allah bereket versin, hihi...
Pişmanlık çiçeği Pişmanlık çiçeği
Bazen öyle, maalesef " Oluyor, ne yapalım, dünya işte...
zail sitare zail sitare
Dikkat et kız bir kardeşin varsa diğer kardeşlerini kıskana bilir
zail sitare zail sitare
Ha ha ha ne guüüüldüm
Pişmanlık çiçeği Pişmanlık çiçeği
Kız kardeşim var var, hiiiç merak etme...
Hem de o benim yıldızım...
Pişmanlık çiçeği Pişmanlık çiçeği
Gülmeye devam et, devvam...
zail sitare zail sitare
Hıhı uyardım sadece
zail sitare zail sitare
Gülmemiştim
Pişmanlık çiçeği Pişmanlık çiçeği
Hıııımm,
Tamam ben dikkat ederim...
Onun yeri özel zaten...
Pişmanlık çiçeği Pişmanlık çiçeği
Cık cık cık, kandırdı benii...
zail sitare zail sitare
Kandırmadım
zail sitare zail sitare
Kinaye yaptım
Pişmanlık çiçeği Pişmanlık çiçeği
Ben ona da inanmıştım oysa...
zail sitare zail sitare
Ya off
Pişmanlık çiçeği Pişmanlık çiçeği
Tamam tamam sustum...

Neden Bekliyorsun?

Mega sözlük, görüş ve fikirlerin oluşturmuş olduğu sonsuzluğa uzanan asma bir tahta köprü gibidir.

Üzerinde yol alırken, düşünmeyi, paylaşmayı ve öğrenip - öğretmeyi ilke edinirsiniz.