mega itiraf

0 /
zalimbey
sevdiğim insanların fotoğraflarına bakarak tatlı bir şeyler tüketmeyi çok seviyorum. yaptığım bu eylemi hissedip mutlu olduklarına inanıyorum. ansızın kalplerine inen o sıcaklık benim ama haberleri yok.
Yamaguchigumi
Aslında dün gece arkadaşım benimle beraber değildi, ancak yuvası dağılmasın diye arkadaşımın eşine benim yanımdaydı dedim.
4
e yok artik e yok artik
Olum 10 kişi disslike 😂 pis yuva yıkıcı 10 kişi 😂
naktah naktah
İlk eksi attım ama sonra düşündüm iyi yapmışsın verdim artını
servi revan servi revan
düzeltme 27 dislike
asna asna
30 dislike a satıyorum yokmu arttıran :):):):) sjsjsj
BaaderMeinhof
Hayatım boyunca hep mutsuzluk içinde büyüdüm sevdiğim insanları kaybettim, başarılı bir eğitim hayatım olmadı, güvendiğim insanlar zamanla bambaşka insanlara dönüştü, ama artık her şeyi yoluna soktum ve geçmişe takılıp yaşamaktansa yarınlarımı nasıl daha güzel geçiririm onu düşünüyorum :)
balbazar
Bu gece dayanmayıp diyetimi bozdum ve iki adet (bkz: Kekstra) yedim. Şuan çok pişmanım keşke yemeseydim diyorum. Bir dahs yemeyeceğim sözlük bu sefer sondu.
Asiadam
son 3 senedir ne yaşıyorum bilmiyorum. hayat mı rüya mı kabus mu belli değil. iyice dağıttım. bazen o kadar hızlıyım ki her gün başka biri, bazen öyle bir kapanıyorum ki içime insan göresim gelmiyor. şimdi yine insanlardan tiksindiğim dönemdeyim. tek şey evimde içip gitar çalmak. ayık olduğum kısa sürede de kitap okumak. ne güvenim kaldı insanlara ne tahammülüm. bazen diyorum birine kör kütük aşık olayım çeksin çıkarsın beni bu vaziyetten, bazen diyorum bu zaman kadar bütün işlerini, zorlukları, bunalımları kendin atlattın güçsüz müsün sen göt kimseye ihtiyacın yok. ne istediğimi bilmiyorum yani sözlük. dalından düşen yaprak gibi savrulup gidiyorum. bir ihtimal daha var o da ölmek mi dersiniz?
2
mega lo man mega lo man
Zannımca ezeli tekrar izliyosun bu sıralar. Azlatmalısın dostum
Gülenyüz Gülenyüz
Tavsiye istersen eğer önce alkol almayı bırak, kendine iyi telkinler de bulun. Başkasının seni çıkarmasını bekleme kendin kendine yetersin. Düzelmeyecek hiç bir şey yok. Yeni bir gün yeni bir dünya. son yazdığın şeyi de bi daha aklından geçirmemelisin.
Lucifer
Son zamanlarda artarak giden psikolojik sorunlarla boğuşuyorum. Ona rağmen herkese herşey yolundaymış hiç bir sıkıntım yokmuş gibi davranıyorum. İçimi dökmeye bile mecalim yok...
Simpleman
Bazen yolda gazlarken aniden gidonu kırıp bariyere giresim geliyor. Ama hayatım zaten paramparçaydı bari cesedim tek parça olsun diye vazgeçiyorum
0 /

neden bekliyorsun?


Mega sözlük, görüş ve fikirlerin oluşturmuş olduğu sonsuzluğa uzanan asma bir tahta köprü gibidir.
Üzerinde yol alırken, düşünmeyi, paylaşmayı ve öğrenip - öğretmeyi ilke edinirsiniz.

katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol